Wat moet ik doen als ik een probleem heb met mijn toekomstige huur, huidige huur of Privilege For You programma?
Bel de VIP-hotline die in uw welkomstmail vermeld staat voor prioriteitsassistentie bij problemen in verband met uw toekomstige huur of het Privilege For You programma. Deze service is beschikbaar:
Toekomstige huur: maandag tot zondag van 8 tot 19 uur
Andere verzoeken: maandag tot zaterdag van 8 tot 22 uur; zondag van 8 tot 15 uur
U kunt ook een vraag stellen via de pagina "Contact opnemen" voor een snelle afhandeling.
Als u een probleem hebt met een voertuig dat u momenteel huurt, neem dan contact op met Europcar Roadside Assistance via het nummer dat u in uw huurovereenkomst vindt.
Voor vertragingen bij het ophalen of terugbrengen profiteert u als Privilege For You VIP-lid van de Late Arrival Service, waardoor uw voertuig zonder extra kosten beschikbaar blijft. Als u een vertraging verwacht, breng dan uw verhuurkantoor op de hoogte, zodat zij u kunnen helpen. 🚗
Was dit antwoord nuttig voor u?