Ik moet mijn huur veranderen. Wat moet ik doen?
Als u online hebt geboekt met uw e-mailadres of terwijl u op uw klantenaccount was ingelogd, kunt u uw boeking eenvoudig online beheren om tijd te besparen.
✍ Hoe kunt u uw boeking online wijzigen?
Ga naar de rubriek "Uw boeking beheren". Klik hier om direct toegang te krijgen.
Voer het e-mailadres of de naam in die u hebt gebruikt voor het boeken, evenals uw boekingsnummer (te vinden in uw bevestigingsmail).
Klik op de gele knop "Mijn boeking wijzigen".
Breng uw wijzigingen aan en doorloop de stappen.
Als er extra's worden toegevoegd, wordt de nieuwe prijs weergegeven en wordt de betaling aangepast.
💡 Belangrijk: Als u uw boeking online hebt vooruitbetaald, leidt een wijziging tot annulering en een nieuwe boeking. Dit betekent dat u uw oorspronkelijke betaling terugkrijgt en dat er een nieuwe betaling nodig is voor de bijgewerkte boeking. Zodra de wijzigingen zijn doorgevoerd, ontvangt u een bevestigingsmail. Beloningen die waren geactiveerd voor de gewijzigde of geannuleerde boeking, worden niet terugbetaald.
🏢 De boeking wijzigen op een verhuurlocatie:
U kunt uw boeking ook direct op de verhuurlocatie wijzigen. Houd er rekening mee dat eventuele upgrades of extra opties extra kosten met zich brengen.
📞 Hulp nodig?
Als VIP-lid kunt u contact opnemen met onze speciale telefoonlijn die in uw welkomstmail wordt vermeld voor ondersteuning met voorrang. Als de lijn niet beschikbaar is, schrijf ons dan gerust en uw verzoek zal met voorrang worden behandeld.
Was dit antwoord nuttig voor u?