Inloggen op mijn Privilege For You account en mijn status en punten controleren.
De informatie over uw huuractiviteit, beloningen en beschikbare voordelen en de statusupdates worden verzonden naar het e-mailadres dat u in uw Europcar account hebt opgegeven. U kunt ook op elk moment de details van uw activiteit bekijken door in te loggen op uw Privilege For You account. Volg daartoe deze link [Link Toegang tot Privilege For You account]. Let op: door u in te schrijven en de algemene voorwaarden van Privilege For You te aanvaarden, gaat u automatisch akkoord met het ontvangen van berichten over getrouwheidsactiviteiten.
Om de best mogelijke ervaring te garanderen, moet u er altijd voor zorgen dat uw e-mailadres up-to-date is en dat u ermee hebt ingestemd promotionele e-mails te ontvangen.
Uw statusniveau of punten vervallen nooit zolang u bij Europcar blijft huren (minstens één keer per jaar) op een van onze deelnemende locaties.
U wordt echter gedegradeerd als u gedurende een bepaalde periode inactief bent:
1. Als u de afgelopen 12 maanden niet hebt gehuurd, worden uw punten teruggezet naar het begin van uw huidige niveau
2. Als u nog (eens) 12 maanden niet huurt, zakt u naar het minimale aantal punten van het lagere niveau
3. Na 3 jaar inactiviteit op een van onze deelnemende locaties zal uw Privilege For You account worden opgeheven, in overeenstemming met de regelgeving voor gegevensbescherming
- Om uw status te behouden, moet u minstens één keer per jaar een voertuig huren. Om naar het volgende niveau te gaan, moet u genoeg punten verzamelen om de vereiste drempel te bereiken. Het programma omvat geen andere mobiliteitsoplossingen van Europcar (bijv. myEuropcar, Europcar on demand).
Was dit antwoord nuttig voor u?