Inloggen op mijn Privilege For You account en mijn status en punten controleren.

De informatie over uw huuractiviteit, beloningen en beschikbare voordelen en de statusupdates worden verzonden naar het e-mailadres dat u in uw Europcar account hebt opgegeven. U kunt ook op elk moment de details van uw activiteit bekijken door in te loggen op uw Privilege For You account. Volg daartoe deze link [Link Toegang tot Privilege For You account]. Let op: door u in te schrijven en de algemene voorwaarden van Privilege For You te aanvaarden, gaat u automatisch akkoord met het ontvangen van berichten over getrouwheidsactiviteiten.
Om de best mogelijke ervaring te garanderen, moet u er altijd voor zorgen dat uw e-mailadres up-to-date is en dat u ermee hebt ingestemd promotionele e-mails te ontvangen.

Uw statusniveau of punten vervallen nooit zolang u bij Europcar blijft huren (minstens één keer per jaar) op een van onze deelnemende locaties.
U wordt echter gedegradeerd als u gedurende een bepaalde periode inactief bent:
1. Als u de afgelopen 12 maanden niet hebt gehuurd, worden uw punten teruggezet naar het begin van uw huidige niveau
2. Als u nog (eens) 12 maanden niet huurt, zakt u naar het minimale aantal punten van het lagere niveau
3. Na 3 jaar inactiviteit op een van onze deelnemende locaties zal uw Privilege For You account worden opgeheven, in overeenstemming met de regelgeving voor gegevensbescherming

- Om uw status te behouden, moet u minstens één keer per jaar een voertuig huren. Om naar het volgende niveau te gaan, moet u genoeg punten verzamelen om de vereiste drempel te bereiken. Het programma omvat geen andere mobiliteitsoplossingen van Europcar (bijv. myEuropcar, Europcar on demand).

Was dit antwoord nuttig voor u?

Meer informatie nodig?

Neem contact op