logo/europcar-green
Boek nu
Hoe kunnen we u helpen?
Sluiten
Reservering wijzigen
Reservering annuleren
Factuur
Naar een ander land rijden
Onze producten en diensten
Loyaliteitsprogramma
Privilege For You
Hulp of ondersteuning nodig? We zijn er voor je.
Hoe log ik in op mijn Privilege For You account?
Hoe kan ik mijn Privilege For You punten controleren?
Waarom ontvang ik geen speciale aanbiedingen en deals van het Privilege For You programma?
Ik kan de e-mail met de bevestiging van mijn beloning niet meer vinden. Wat kan ik doen?
Mijn 10% korting is niet van toepassing op mijn boeking. Wat moet ik doen?
Kan ik Privilege For You punten verdienen voor voertuigen die ik heb gehuurd voordat ik lid werd van Privilege For You?
Er is een probleem met mijn factuur en daarom klopt mijn puntentelling niet. Wat moet ik doen?
Waarom komt mijn puntenberekening niet overeen met mijn factuur?
Er ontbreken punten van mijn Privilege For You account. Waarom, en wat moet ik doen?
Mijn Privilege For You account heeft punten verloren of ik ben naar een lager niveau gezakt. Waarom is dit gebeurd?
Ik heb mijn boeking geannuleerd. Wat gebeurt er met mijn voordelen en beloningen?
Ik kom in aanmerking voor een gratis enkele of dubbele upgrade van voertuigcategorie. Waarom kan ik die niet ontvangen?
Ik kom in aanmerking voor de prioriteitsservice en de snellere ophaalservice. Waarom kan ik die niet ontvangen?
Hoe werk ik mijn e-mailadres bij om informatie over mijn getrouwheidsprogramma te ontvangen?
Ik heb twee of meer Europcar bestuurders-ID's. Is dat een probleem?
Ik ben naar een ander land verhuisd. Wat gebeurt er met mijn Privilege For You lidmaatschap?
Hoe worden mijn persoonsgegevens verwerkt in verband met Privilege For You?
Meer informatie nodig?
Neem contact op