Wat gebeurt er als het voertuig panne heeft of als ik een ongeluk krijg?

Europcar biedt zijn klanten 24 uur per dag uitgebreide hulp bij pech onderweg. 




De telefoonnummers vindt u op het huurcontract.


Bij pech of ongeval wordt u zeer snel geholpen. In het geval van een ongeval moet u er altijd aan denken een ongevalsaangifte in te vullen, dat een gedetailleerd rapport bevat van de omstandigheden waarin het ongeval heeft plaatsgevonden.

Zorg er altijd voor dat u met de andere betrokkene een minnelijk proces-verbaal opmaakt (deze vindt u in de wagenmap met de voertuigdocumenten).

Als u dit niet doet, bent u mogelijk aansprakelijk voor de kosten van het herstellen van de schade aan het huurvoertuig.

Lees de huurvoorwaarden zorgvuldig door en alle instructies die u bij het ophalen ontvangt. De prijs van de belangrijkste onderdelen is beschikbaar bij de meeste grote Europese verhuurkantoren.

Ook kleine schades kunnen bij inlevering direct worden vergoed.

Was dit antwoord nuttig voor u?

Meer informatie nodig?

Neem contact op