Home FAQ Getrouwheidsprogramma COVID-19: Uw status

COVID-19: Uw status

-Momenteel zullen uw huren niet kunnen meetellen voor uw Privilege-status. Daarom verlengen we alle lidmaatschapstermijnen met 6 maanden. We zullen dit vóór eind maart invoeren en de einddatum van uw niveau zal automatisch bijgewerkt worden. Leden met een plastic kaart moeten zich verwijzen naar hun persoonlijke online account of virtuele Privilege-kaart om het bijgewerkte einddatum van hun niveau te kennen.
-Als u een bedrijfslaadkaart aan uw account heeft gekoppeld, neem dan contact op met ons om een verlenging van uw status aan te vragen.

-Als u gedwongen werd om een huur te annuleren die zou hebben geleid tot een upgrade of verlenging van uw status, maar uw lidmaatschapsperiode werd al aangepast, zullen we de status die u moest bereiken eren. Neem hier conctact met ons op als dit voor u van toepassing is.

Was dit antwoord nuttig voor u?
Ja
Neen

Hulp nodig?
Onze klantendienst staat klaar om u te helpen.

Neem contact met ons op